Wirtualne biuro -niezwykła propozycja

Wirtualne biuro wydawać by się mogło, że to nowość na rynku, związana z szybkim rozwojem świata elektronicznego. Nic bardziej błędnego. Pierwsze wirtualne biuro powstało oczywiście w Stanach Zjednoczonych dość dawno, bo w 1995 roku, a w chwili obecnej na świecie są ich tysiące.

Jest to niezwykle nowoczesne, a jednocześnie wygodne w zarządzaniu biuro. Nie potrzeba lokalu, a jedynie miejsce gdzie firma jest zarejestrowana. Jest to komfortowa sytuacja zarówno dla osób rozpoczynających działalność i nie posiadających środków na utworzenie biura, a równocześnie oferta dla osób, które faktycznie takiego biura dla swojej firmy nie potrzebują. Dzieje się to coraz częściej również w Polsce. Poza tym to niezwykle nowoczesny profil firmy – biuro wirtualne. To robi wrażenie.

Organizacja wirtualnego biura

Wirtualne biuro to outsourcing od firmy zewnętrznej adresu i biura. W rezultacie nie ma tam fizycznie naszego biura, a jedynie istnieje w cyberprzestrzeni. Zyskujemy w ten sposób adres i siedzibę firmy na przykład w prestiżowym centrum biznesowym. Możemy też podpisać umowę na pełną obsługę biura. W ramach takich usług możemy liczyć na:

  • obsługę telefoniczną, korespondencji i mailową
  • doradztwo, obsługę prawną czy księgową
  • wynajem odpowiednio wyposażonych sal na różnego rodzaju spotkania biznesowe, ewentualne szkolenia, konferencje. Wynajem pokoi hotelowych w miarę potrzeb, czy pomoc w doborze wykładowców prowadzących warsztaty czy szkolenia

To doskonały sposób na mobilny biznes lub taki, który realizujemy w domu, jak chociażby praca zdalna czy sklep internetowy. Wiele osób rozważając otwarcie biura wirtualnego ma wątpliwości co do legalności takiego przedsięwzięcia. Nie ma jednak czego się obawiać, tego rodzaju działanie jest całkowicie bezpieczne pod względem prawnym i skarbowym, natomiast zawsze należy dobrze przeanalizować i sprawdzić firmę z którą podpisujemy umowę o organizacji wirtualnego biura.

Wirtualne biuro – zalety

Wirtualne biuro, choć na pewno w pierwszej chwili budzi wiele wątpliwości ma wiele zalet, a wśród nich przede wszystkim:

  • znaczna redukcja kosztów – koszty takiego biura w Warszawie są na poziomie około 200 złotych miesięcznie w prestiżowym miejscu. Zwykle firmy oferują pakiety, na przykład pakiet adres czy pakiet sekretariat, ze ściśle określonymi usługami
  • wygoda – nie tracimy czasu na organizację biura, poszukiwanie odpowiedniego lokalu, utrzymanie go, zatrudnianie pracowników i organizacja ich pracy
  • spokój – przeświadczenie, że firmę prowadzić będą profesjonaliści
  • adres – świetne biznesowe miejsce rejestracji i działania firmy
  • oszczędność czasu – całkowicie możemy poświecić się pracy w naszej firmie, będąc pewnym, że biuro prowadzone jest profesjonalnie i bez zarzutu
  • zachowanie tajemnicy handlowej
  • bezpieczeństwo danych
  • tworzenie nowatorskiego, innowacyjnego i prestiżowego wizerunku firmy na wymagającym rynku
  • pełna kontrola biznesu – w każdej chwili i z każdego miejsca możemy jako właściciele sprawdzić korespondencję, połączenia telefoniczne oraz wszelkie dokumenty.

 

Related posts

Leave a Comment